loader
 نحوه استفاده  نخ دندان
12 اسفند 1397 ساعت 00:03
دندانپزشکی

استفاده روزانه از نخ دندان همراه با مسواک باعث حذف پلاک بین دندان میشود.

نحوه استفاده نخ دندان

استفاده روزانه از نخ دندان همراه با مسواک باعث حذف پلاک بین دندان میشود.

نقطه تماس را به آسانی حرکت دهید: از انگشت شست برای عبور نخ از بین دندان ها استفاده کنید.

نخ را در مقابل طرف دیگر فشار دهید و حرکت را تکرار کنید. ما معتقدیم که حرکات عقب و جلو را در استفاده از نخ دندان، انجام ندهید که می تواند به لثه ها آسیب برساند. از پیچاندن نخ در انگشت خود اجتناب کنید و حرکت را تکرار کنید.

نخ دندان برای تمیز کردن فضاهای بین دندان ها در افراد بدون مشکل لثه یا در فضاهای تنگ استفاده می شود.

استفاده روزانه از مسواک

استفاده از مسواک را با حذف پلاک بین دندان ها کامل می کند.

مسواک برای تمیز کردن فضاهای بین دندان در افراد مبتلا به مشکلات لثه استفاده می شود.

اسپری دندان یک ابزار مهم برای مسواک زدن برای استفاده کنندگان است. تا حذف مواد غذایی که تمایل به رکود در میان پلان واسطه در برابر لثه را دارند، اجازه میدهد. جت دندان می تواند پلاک را از بین ببرد.علاوه بر استفاده ازنخ یا برس، استفاده از جت نیز مهم است. جت دندان می تواند برای بیمارانی که دچار کمبود مهارت های دستی (سالمندان) هستند بسیار جالب باشد.

به یاد داشته باشید، برس برای تمیز کردن فضاهای بین دندان در افراد مبتلا به مشکلات لثه یا در فضاهای بزرگ استفاده می شود. اگر بهترين قلم مو را هم برداريد، لازم است از نخ دندان استفاده کنيد.

مسواک برقی: تمیز کردن دندان به طور مطلوب مهمترین قابلیت مسواک های برقی است.

در لبه برش تکنولوژی، مسواک برقی بهتر از مسواک معمولی است.

مسواک زدن الکتریکی، استفاده از یک مسواک دستی معمولی را حذف می کند. آنها همچنین خطر ابتلا به لثه را به طور موثرتری نسبت به برسهای دستی کوتاه مدت کاهش می دهند. روش مسواک زدن مناسب بسته به انواع مختلف مسواک مورد استفاده، متفاوت است.

در مقابل، مسواک برقی قابل شارژ عمل تمیز کردن را فراهم می کند در حالی که استفاده کننده به راحتی برس را در امتداد سطوح دندان هدایت می کند. هنگامی که عادت گرفته می شود، بسیاری از مردم این روش را با مسواک زدن ساده تر می کنند. مسواک برقی قابل شارژ گران تر از مسواک برقی باتری است.

درک ارزش مسواک برقی:

مسواک های معمولی ارزان تر هستند و اغلب به صورت چندین بسته یا بصورت جداگانه به فروش می رسند. مسواک برقی، باتری ای تنها اندکی گرانتر از مسواک دستی معمولی هستند. در بازار، مسواک برقی قابل شارژ قیمت بسیار مقرون به صرفه دارد. مسواک برقی قابل شارژ قطعا مزایا و ویژگی های بهداشتی بیشتری را ارائه می دهد.

تفاوت در حذف پلاک دندان:

طبق بررسی های به عمل آمده در حال حاضر تنها مسواک روتا دنت است که برای افرادی که دارای ایمپلنت در دهان هستند توصیه می شود، زیرا برسهای دیگر بیش از حد سفت و محکم هستند.