loader
ارتودنسی چگونه لبخندمان را زیبا میکند؟
25 اسفند 1397 ساعت 04:34
ارتودنسی

رد پای زیبایی و اهمیت آن را، میتوان در تمامی اسناد مهم تاریخی دید

ارتودنسی چگونه لبخندمان را زیبا میکند؟


زیبایی و اهمیت اساطیری آن


 


رد پای زیبایی و اهمیت آن را، میتوان در تمامی اسناد مهم تاریخی دید.تمدن های بزرگ، ایران، یونان و مصر در این امر پیشرو بوده اند. اسناد نوشتاری، داستان ها، اشیای کشف شده و...دلیل حتمی اهمیت زیبایی برای تمامی فرهنگها بوده است.


 


در هر زمان انسان ها با توجه به موقعیت جعرافیایی و ارزشهای قومی قبیله ای و سنتهای آن جامعه، در پی راهکار و فراهم کردن وسایل زیبایی بوده اند. پس زیبایی یک امر اساطیری ست که همیشه مورد توجه بوده است. زیبایی هم برای زنان و هم برای مردان دارای اهمیت است.


 


به دلیل کمال گرایی و زیبا دوستی، انسان همیشه در پی راه هایی برای هر چه بهتر شدن ،خواهد بود.


 


علوم پزشکی و فناوری های گسترده و پیشرفته، این روزها بازار داغی در دنیا دارند، که امر زیبایی را دست یافتنی کرده است.اما سلامتی همیشه در درجه اول اهمیت میباشد، که پرداختن به امر زیبایی نباید آن را به مخاطره بیندازد.


 


خندیدن شما را زیباتر میکند


امروزه داشتن یک لبخند زیبا باعث افزایش اعتماد به نفس و موفقیتهای شغلی و اجتماعی میشود. خندیدن باعث ایجاد حس عمیق و خوشایندی میشود که تاثیر طولانی مدت در ایجاد شخصیتی موفق و جذاب دارد .


 


خیلی از افراد به علت داشتن دندانهای نامناسب سعی می کنند خنده خود را با انواع روشها بپوشانند.


 


به لبخند خود نمایی سالم و زیبا بدهید، زیرا موقعی که خودتان احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید طبیعتاً مردم نیز جذب آن خواهند شد.


 


لبخند کلید ورود به قلب انسانهاست، دندان ها به عنوان یکی از عناصر اصلی در هر چه زیباتر کردن لبخند مهم هستند. دندانپزشکی این روزها با تلفیق خلاقانه هنر و دانش به سلامت و زیبایی انسانها کمک چشم گیری کرده است.


 


دندان های سالم، لبخندی زیبا


اولین و تاثیر گذارترین عضو در هر چه زیباتر شدن لبخند، دندان ها میباشند.دندان پزشکی راههای بسیاری برای بهبود زیبایی لبخند و تاثیر گذاری آن دارد. ارتودنسی یکی از قدیمی ترین روش های دندان پزشکی است، که با رویکردی علمی علاوه بر زیبایی، سلامتی را نیز در نظر دارد.


 


-مرتب بودن: داشتن نظم و شیک بودن همیشه بر تمامی فعالیت های اجتماعی و شخصی تاثیر گذار است، منظم بودن دندان ها نیز خنده را زیباتر میکند و در اولین نگاه تعریف بهتری از شخصیت شما ارائه خواهد کرد. دندان ها اگر چیدمان نا منظمی داشته باشند،ظاهری نامرتب ایجاد میکنند.برطرف کردن مشکل شیب دندان ها، به زیباتر کردن لبخندتان می افزاید


 


-همراهی دندان ها با لبخند:در حالت ایده آل طرح لبخند، باید لب پایین مماس باشد با لبه دندان های بالا، که این امر با ارتودنسی امکان پذیر است.


 


-هماهنگی فک ها با لبخند و زاویه دندان ها:هماهنگی و تناسب در همه امور مهم و قابل توجه است و در امر زیبایی بسیار موثر، تشخیص هنرمندانه و خلاقانه، متناسب بودن اندازه دندان ها و شکل ظاهری فک با متخصص و دندانپزشک میباشد. ارتودنسی علمی است که میتواند این تناسب را برای زیباتر کردن لبخندتان، ایجاد کند.


 


علم ارتودنسی از قدمت بالایی نسبت به دیگر علوم دندان پزشکی، برخوردار است و از تاثیرگذارترین شیوه ها، در امر سلامت و زیبایی است.