loader
برداشتن بافت لثه برای زیبایی و ایمپلنت
21 بهمن 1397 ساعت 17:50
ایمپلنت

فرایند تصعید سلولهای بافت لثه در اثر پلاسمای اسپارک می تواند....

برداشتن بافت لثه برای زیبایی و ایمپلنت (Gum Tissue ablation)



فرایند تصعید سلولهای بافت لثه در اثر پلاسمای اسپارک می تواند به منظور برداشتن بافت اضافی لثه برای کاربرد های زیبایی دندان پزشکی و همچنین به منظور برداشتن لثه از روی پایه های ایمپلنت می تواند مورد استفاده قرار گیرد.



مزایا 


پلاسما تراپی روش به نسبت سریعی است.
   


بعد از عمل به استراحت نیاز نیست و دوره نقاهت ندارد.
   


تعداد جلسات به شدت چروکها و سن فرد بستگی دارد. در افرادی که چروکهای ظریفی دارند یک جلسه پلاسما تراپی کافی است ولی افرادی که چروکهای شدید دارند ممکن است به ۳ جلسه درمانی احتیاج داشته باشند. فواصل جلسات معمولا یک ماه است.
   


پلاسما تراپی تقریبا موردی برای عدم مصرف ندارد مگر اینکه محل مورد درمان عفونت یا التهاب داشته باشد که باید مدتی درمان را به تاخیر انداخت.    پلاسما تراپی را میتوان برای همه چروکهای صورت به کار برد. چروکهای پاکلاغی کنار چشم یا چروکهای دور دهان از موارد مصرف دیگر پلاسما تراپی است که نتیجه فوق العاده ای به دنبال دارد. چروکهای دور دهان معمولا به چند جلسه درمانی احتیاج دارد.چروکهای معمول صورت هم به پلاسما تراپی بسیار عالی جواب میدهد.
   


پلاسما تراپی تقریبا هیچ عارضه ای ندارد. تورم و micro burn بعد از عمل که حدود سه روز تا یک هفته باقی می ماند از عوارض معمول این عمل حساب میشود.   


این روش درمانی در همه افرادی که میخواهند چروکهای زیر چشمشان را درمان کنند مفید است. افرادی که سن بیشتری دارند یا چروکهای عمیقی دارند( مانند افرادی که سیگار میکشند) به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارند. این روش برای کسانی که به هر دلیل امکان انجام جراحی را ندارند مفید است. مسلماً این که این عمل در مطب یا کلینیک و به صورت سرپایی و با بیحسی موضعی انجام میشود مزیت مهمی به حساب می آید.   


بلفاروپلاستی بدون جراحی، تکنیک کاملا جدید و به روز اروپا است که در آن از تیغ یا لیزر برای برش استفاده نمیشود در واقع برشی داده نمیشود بلکه از پلاسما برای انجام این کار استفاده میشود و همچنین نیازی به بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی(تزریقی) نیست بلکه از کرم بیحسی برای این روش استفاده میشود.   


در این روش از تیغ و برش جهت برداشتن پوست یا چربی پلک استفاده نمی شود، بلکه با استفاده از پلاسما لایه سطحی پوست تصعیدمیشود( مستقیما از جامد به گاز تبدیل میشود) و این مساله باعث جمع شدن لایه های زیرین پوست می گردد.
   


نتیجه فرایند پلاسما تراپی بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده خواهد بود.
   


نتیجه پلاسما تراپی کاملاً بستگی به میزان افتادگی و نوع پوست دارد. معمولا بین ۳-۱ جلسه درمانی لازم است. بسیاری از بیماران طی ۱ جلسه بهبود کامل دارند ولی در تعدادی از بیماران جلسات تکمیلی دوم یا سوم لازم است.در صورت نیاز به جلسه درمانی دوم یا سوم،فواصل جلسات یک ماه است.
   


در این روش نقاط ریز با فاصله کم برروی پوست ایجاد میشود که باعث تصعید لایه سطحی بدون آسیب به لایه بازال می گردد بنابراین بعد ازعمل micro burn بر روی پلک وجود دارند که طی ۳-۷ روز میریزند و پلک به حالت طبیعی برمیگردد.مهمتر اینکه طی این عمل هیچ خونریزی اتفاق نمیافتد و پلک از نظر عملکرد بعد از عمل کاملاً طبیعی عمل میکند.
   


روشی غیر تهاجمی بوده و بدون خونریزی و بدون بیهوشی و اسکار می باشد.
   


مزیت دیگراینروشدرمانیدرایناستکههیچمادهشیمیاییواردبدنبیمارنمیشود.
   


ایمن بودن این روش برای اپراتور و بیمار و قابلیت استفاده در نقاط حساس بدن
  


پایین بودن قیمت دستگاه