loader
مزایا و نتایج نهایی جرمگیری دندان :
02 اسفند 1397 ساعت 21:31
دندانپزشکی

جرمگیری دندان تنها در صورتی که بیماری لثه باشد انجام می ش

مزایا و نتایج نهایی جرمگیری دندان :


 


از جراحی دهان اجتناب کنید ـ جرمگیری دندان تنها در صورتی که بیماری لثه باشد انجام می شود، با این وجود از لحاظ پزشکی اولین و بهترین درمان مورد نیاز می باشد.


 


نجات دهنده دندان ها ـ اما مزیت روشنی که در جرمگیری دندان ها هست، افزایش عمر دندان ها می باشد. پلاک ها به عنوان یک قاتل آهسته و خاموش می باشند، اگر درمان نشود منجر به بیماری های جدی دهانی می شود.


 


پرهیز از بیماری قلبی ـ حرفه ای ها بیماری های قلبی و دهانی را مرتبط با هم می دانند. هرچه پلاک دندان بیشتر باشد، بشتر از طریق بزاق دهان به بخش های مختلف بدن منتقل می شود و بیشتر در خون جریان پیدا می کند. همین به نوبه خود می تواند به مدت طولانی ادامه داشته باشد، و منجر به سکته مغزی شود.


 


جرمگیری دندان کمی تهاجمی است اما درست، دردناک هم هست. در واقع، نمی تواند خیلی هم راحت باشد. با این وجود همیشه راه حلی برای داشتن یک راه بهتر و هوشمندتر می باشد. از جمله :


بیحسی ـ معمولا دندانپزشک جای جرمگیری را بیحس می کند، قبل از اینکه جرمگیری شروع شود.


 


خمیردندان ضد حساسیت ـ با استفاده از یک خمیردندان ضد حساسیت می توان از حساسیت دندان ها بعد از جرمگیری کم کرد.


 


حفظ بهداشت دهان و دندان ـ دندان ها را روزانه دوبار مسواک بزنید و هرگز نخ دندان را بعد از هر وعده غذایی فراموش نکنید. به دنبال یک دهانشویه خوب به توصیه دندانپزشک باشید، چون PH دهان را متعادل می کند و بوی دهان را خوب می کند.


 


حواستان باشد و از تحلیل لثه جلوگیری کنید ـ در صورت هرگونه درد و یا حساسیت در بخش پایینی دندان توجه داشته باشید. اگر چنین چیزی بود، باید حتما سریعا نزد دندانپزشک مراجعه کنید. این اتفاق زمانی می افتد که لثه به سمت قسمت پایینی دندان تان شیفت می کند و پلاک در آن جا ساخته می شود.


 


علاوه بر این، همه این اطلاعات زمانی کامل می شوند که اجرا شوند. بنابراین، باید به یک مرکز دندانپزشکی مراجعه کرد تا بهترین روش درمان برای تمام مسائل دندانپزشکی را مطرح کرد.