loader
آیا شما کاندید مناسبی برای لیفت لثه هستید؟
28 بهمن 1397 ساعت 01:27
دندانپزشکی

برای لیفت لثه باید ریشه ی دندان ها به قدری محکم باشد که نمایان کردن بخش اعظمی از

آیا شما کاندید مناسبی برای لیفت لثه هستید؟


برای لیفت لثه باید ریشه ی دندان ها به قدری محکم باشد که نمایان کردن بخش اعظمی از دندان ساختار آن را به خطر نیاندازد. بسیاری از افرادی که داوطلب لیفت لثه می شوند، از زمان تولد، دارای لثه های بزرگتری نسبت به دندان هایشان بوده اند. دیگر افراد نیز به علت تحلیل رفتن لثه هایشان به سراغ لیفت لثه می روند. تحلیل رفتن لثه ها نه تنها ظاهر دندان ها را تغییر می دهد بلکه می تواند منجر به مشکلات جدی مانند حساس شدن لثه و دندان ، پوسیدگی و از دست رفتن دندان شود.


افرادی که عادت به دندان قروچه در خواب دارند نیز ممکن است لبخند لثه ای پیدا کنند زیرا به مرور زمان دندان هایشان ساییده شده و لثه ها بزرگتر به نظر می رسند.


همچنین باریک بودن لب بالا می تواند در زیبایی ظاهری لثه ها تاثیر داشته باشد. خانم ها بیشتر مستعد داشتن بافت های اضافی لثه هستند. طبق آمار ارائه شده توسط دندانپزشکان ترمیم و زیبایی، ۱۴ درصد از زنان و ۷ درصد از مردان دارای لبخند لثه ای شدید هستند. اغلب افرادی که ۳ تا ۴ میلی متر از بافت های لثه شان هنگام خندیدن مشخص می شود، دارای لبخند لثه ای هستند.


لبخند لثه ای

معمولا لیفت لثه در ترکیب با لمینت دندان های جلویی انجام می شود تا زیبایی لبخند فرد را دوچندان کند.



از آنجایی که محل انجام لیفتینگ کاملا بی حس می شود و به افرادی که اضطراب بیشتری دارند نیز آرام بخش تزریق می شود، بیمار دردی احساس نمی کند. امروزه با الکتروسرجری و لیزر های پیشرفته لیفت لثه بسیار آسان تر و راحت تر از گذشته انجام می گیرد.


آیا لیفت لثه درد دارد؟


این ابزار های مدرن بر خلاف تیغ جراحی، همزمان با انجام کار، بافت مورد نظر را می بندند و در نتیجه خونریزی و التهاب را به حداقل می رسانند. همچنین زمان بهبودی آنها نسبت به تیغ جراحی بسیار کوتاه تر است.