loader
بروزترین روش های سفید کردن
22 بهمن 1397 ساعت 15:27
بلیچینگ

سه روش عمده برای این کار وجود دارد که شامل....

بروزترین روش های سفید کردن



دستگاه AMD Laser:



در این روش دندانپزشکی با لیزر از ژل بلیچینگ سفید کننده، بر روی دندان ها استفاده می¬شود و در ادامه پرتو شتاب دهنده بطور مستقیم بر روی دندان ها تابانده می شود تا به این ترتیب حداکثر نتایج بهینه حاصل شود. این روش سفید کردن دندان با لیزر یک روش بی¬خطر و بدون درد است. به این ترتیب می توان رنگ دندان¬ها را تا 8 درجه در مدت کمتر از یک ساعت سفید کرد.



دستگاه Zoom Bleaching:



این دستگاه روش نوین دیگری برای سفید کردن دندان با بهره گیری از طیف آبی نور با فرکانس و طول موج مخصوص می باشد. این دستگاه با تاباندن این نور برای فعال کردن ژل بلیچینگ دندان، عملیات سفید شدن را طی 45 دقیقه یا سه مرتبه 15 دقیقه تا 8 درجه انجام می¬دهد. این روش یک روش سریع سفید شدن دندان می باشد.



دستگاه BT Cool Plus:



سیستم بلیچینگ BT Cool Plus یک ابزار سفید کردن دندان است، که در آن از آخرین تکنولوژی نور آبی، با قابلیت چرخش 360 درجه، و ناحیه نور دهی کمانی برای سفید شدن دندان ها استفاده میشود و به این ترتیب می توان کل دندان های موجود در دهان را سفید کرد. دستگاه BT Cool Plus را میتوان به راحتی و به صورت قابل اتکا در مطب دندانپزشکی استفاده کرد و در این حالت هیچگونه گرما یا صدا در هنگام سفید کردن دندان ایجاد نمی شود.



نوع لیزر دندان مورد استفاده برای سفید کردن دندان توسط دندانپزشک انتخاب می شود. هنگامی که شما درباره انتظارات خود از نتایج سفید کردن دندان با دندانپزشک زیبایی خود صحبت می کنید، دندانپزشک متخصص درباره جزئیات مربوط به هر کدام از روش های درمانی و مناسب بودن آن به شما توضیحات لازم را ارائه میکند.